Nedenfor finner du svar på de vanligste spørsmål. Skulle du ha noen andre spørsmål, kontakt oss via mail eller sms (se nederst på denne siden).

Jeg har problemer med eller skal legge inn min mailkonto på et mailprogram, en Ipad eller en telefon. Hvordan gjør man det?

Fremgangsmåten på dette varierer ut fra hva slags program og enhet du bruker, så ofte er det enkleste å søke frem en oppskrift på Google eller Youtube. Søk på for eksempel: “How to set up email on Iphone 8″ og du vil finne mange gode videoer som guider deg gjennom hvordan du setter opp mail. Innstillingene du taster inn finner her (klikk på linken for domenet i din mailadresse):

Hvordan endrer jeg glemt passord?

Om du har glemt eller mistet ditt passord kan du enkelt bytte dette med hjelp av din mobiltelefon (eller via mail hvis du fortsatt mottar mail på en enhet selv om du har glemt passordet). Gå inn på webmailen og trykk på “Glemt passord”.

Skriv så inn ditt telefonnummer og du vil mottatt en SMS med en engangskode. Engangskode fylles inn sammen med nytt passord på neste side.

Endringen trer i kraft med en gang. Husk at du må bytte passord i konto-oppsettet på alle dine enheter (mobil, emailprogram, osv.).

Hvordan gjør jeg endringer på mitt abonnement og betaling?

– Logg inn på webmailen (gjøres fra en PC)
– Klikk på Innstillinger øverst til høyre
– Klikk på Betaling på venstre side

Alle kjøp er løpende abonnement med automatisk fornyelse. Du vil bli belastet på nytt ved periodens slutt inntill du selv velger å avslutte abonnementet.

Kan jeg få satt opp videresending av mailen min om jeg avslutter abonnementet?

Videresending av mailer til din mailadresse krever at du har et aktivt abonnement.


Dersom du har andre spørsmål, kan du kontakte oss på support@mailia.no.

Hvis du ikke har tilgang til mail, kan du også sende en sms til: +1 240 219 8065 (amerikansk telefonnummer)